Lifestyle / Tehnologija
Zna AI koje pivo je najbolje
Imaju imena, lica i mejl adrese, ali postoje samo u digitalnom svetu – pet novih članova tima u danskoj pivari "Rojal Junibru" predstavljaju novu eru u korišćenju veštačke inteligencije na radnom mestu. Uprava kompanije ovu promenu vidi kao ključni korak ka potpunijem iskorišćavanju potencijala zaposlenih.

"Ono u čemu smo mi kao ljudi dobri jeste kreativnost, empatija i poznavanje naših kupaca“, izjavila je direktorka marketinga Mišala Svane. "Radom sa digitalnim kolegama, naši zaposleni dobijaju podršku u obavljanju rutinskih zadataka i u pronalaženju informacija.“
U saradnji s danskom kompanijom "Manifold AI“, tim je pojačan sa pet AI kolega: stručnjakom za brendove KondiKajem, analitičarkom tržišta Atenom, Prometejem koji obrađuje prodajne podatke, somelijerom Mollerom specijalizovanim za uparivanje hrane i piva, i trgovinskom savetnicom Elom.
U početku su funkcionisali bez imena, ali sada svih petoro ima i virtuelne biografije, menjaju odeću i svakodnevno komuniciraju sa kolegama putem četa i mejla. Imaju čak i "fotografije" – trojica muškaraca i dve žene, svi atraktivnog izgleda i u formi.
"Kada smo dodali fotografiju uz agenta sa veštačkom inteligencijom, korišćenje i angažovanje su porasli četiri puta“, ispričala je Svane.
Takođe navodi da ljudski zaposleni nisu pokazali strah u prihvatanju svojih digitalnih kolega.
Izvor:www.n1info.rs